2009. március 30., hétfő

Videósáv

Egy videómegosztó oldalt nézegetve, eszembe jutott, hogy rá keresek a gyermekmunka kifejezésre.
Meglepődve tapasztaltam, hogy magyarul beírva a kifejezést, nem találtam semmi a témához kapcsolódó videót.
Gondoltam megpróbálkozok angol nyelvterületen keresgélni. A "child labour" kifejezést használva a videósávban megtekinthető videókat találtam.
Vajon Magyarországon senkit nem foglalkoztat a téma, és ezért nem készült még magyar nyelvű, magyar készítésű videó? Vagy az angol tudásunknak köszönhetően már nincs is szükségünk magyar nyelvű videókra.
Én azért hiányolom az ilyen típusú műveket, főleg azt szemelőtt tartva, hogy szinte bárkiről, bármiről videót, fényképösszeállítást, diavetítést és egyéb teljesen felesleges dolgokat készítünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése